Re: zestaw - ocena

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 16:34:45 MET

Bicu wrote:
> Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości

> Na czym polega jej koszmarnosc moze cos sprecyzujesz?

Na jasnej czerni i skokach kontrastu przy malutkich kątach w pionie. No
i oczywiście dyskwalifikujący brak DVI.

> Ogolnei napisales posta w stylu "wszystko jest do d*" tylko nie podales
> zadnych konkretow dlaczego wszystko co wybral kolega Tmi jest do d...

Ależ nie. Odniosłem się negatywnie do monitora i Enlighta, jak równiep
do pomysłu zakupu flopa. Od 3 lat nie używam flopów, a płyty z nForce
nie wymagają dyskietek do instalacji sterownika dysków dla Win.

Zresztą Enlight to rzecz gustu, reszta - to już technika.