Re: Leadtek WinFast TV PVR2000

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 16:06:44 MET

Użytkownik "fanto2" <fanto2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.s6iax8drkfdljp@fanto...
> Witam
> Czy warto kupic taka karte do zgrywania filmow z kaset vhs ? czy ma to
> wogole sens? posiadam wiele kaset z wycieczkami i chcialbym je zgrac na
> plyty dvd ale nie wiem czy ta karta bedzie odpowiednia. wiem ze lepiej
> byloby kupic sama karte wideo ale moze ten winfast jest wystarczajacy do
> zgrania.chyba ze ma ktos propozycje lepszej karty w nizszej cenie ktora
> zrobi to samo.
> pozdrawiam

Przyłączam się do pytania o Winfast PVR2000, ciekawi mnie czy jest
on w czymś lepszy od Winfast TV2000?
W tej chwili używam AverTV 303. Wcześniej chciałem kupić Winfast
TV2000, ale przeczytałem kilka recenzji że ma on problemy z
nadmierną ilością "basów" - przy korzystaniu z wbudowanego Tunera TV.

Interesują mnie też adresy forów, grup dyskusyjnych bądź stron
WWW traktujących o tej tematyce.

Pozdrawiam
Marek