Rozdzielacz sygnału a cienie...

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 15:13:44 MET

Kupiłem sobie rozdzielacz sygnału, mogę od dziś podłączyć dwa komputery do
jednego zestawu klawiatura, myszka, monitor.

Nie wydałem zbyt dużo pieniędzy i podczas korzystania z ww. urządzenia na
monitorze pojawia się biały cień czarnych elementów - wygląda jak efekt
"wytrawienia". Cień jest tylko po prawej stronie, nie jest przesunięty ani w
dół ani w górę względem rzucającej go linii czy litery.

1. Czy karta i/lub monitor zużywają się bardziej niż podczas pracy "bez
cienia"?
2. Czy można jakoś pozbyć się tego efektu? (monitor OptiView 17LT95, karta
Intel 82845G/GL/GE/PE/GV zintegrowana na płycie głównej, rozdzielczość
daleka od maksymalnej, przewody grube, długość 3m do rozdzielacza i 1,5 do
monitora)

Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie  :-)