X700 i Tv-out (na Acer 5024), Nieprawidlowe wymiary/proporcje obrazu?!

Autor: Franciszek 'Franko' Stańko <frankoo-WYTNIJTO-_at_tlen.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 14:46:38 MET

Witam,

Mam problem z obrazem na TV. Jest on dosyc splaszczony w przypadku
ustawienia "same as source video", natomiast gdy ustawie "full screen
video", to jaki by nie byl, zawsze sie rozciaga na full ekran (zadnych
czarnych paskow pod i nad nie ma). A ja bym po prostu chcial zeby
wszystkie filmy mialy takie same proporcje jak w oryginale.

Pomozecie?

PS. Wszystkie poradniki czytalem, wszystko mam 'niby' dobrze
skonfigurowane, a mimo to lipa... Moze to wina rozdzielczosci laptopa
(1280x800)? Poradzcie cos, bo juz nie moge...