Re: Pamieci Dual Channel

Autor: Dawid <maniera_at_neostrada.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 13:01:57 MET

news:dvbgj2$7o5$1@polsl.pl...

> Po drugie, grupy dyskusyjne nie są bezpłatną pomocą techniczną
> dla leniwych. Każdy jest *zobowiązany* samodzielnie szukać
> rozwiązania problemu i dopiero gdy jego przypadek jest
> wyjątkowo niezwykły lub nieopisany dotychczas przez nikogo
> może szukać pomocy wśród grupowiczów.

Witam
Gdyby tak było jak piszesz, to ta grupa by znikła.
Nie chcę Cię krytykować ani obrażać, ale zauważ,
że co drugi post to zapytanie o kupno nagrywarki,
kupno zasilacza, ocena procesora lub zestawu.
Do wyjątkowych lub nietypowych problemów
ciężko je zaliczyć.Dlatego moim zdaniem
 jest dobrze jak jest.
Pozdrawiam