Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 10:25:06 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Atlantis*, która zaskrzeczała:

> Nie, no statystyka pewnie będzie podobna, a może nawet gorsza. ;)

Może, ale ja bym się nie zakładał :) Używam dyskietek poamigowskich i
padło mi z tego kilka (po połowie HD i DD), a z nowych to już mam spore
pudło uzbierane :/ Wtedy pakowali w przemyślne pudełka, które teraz
więcej by kosztowały niż nowe dyskietki w tej samej liczbie, może i
bardziej dbali o wykonanie?

> BTW skąd mamy mieć gwarancję, że to co kupujemy w sklepie to *nowe*
> dyskietki? ;P Może właśnie o to chodzi - sprzedawcy pozbywają się towaru
> zalegającego w magazynach już dłuższy czas, wystawionego na działanie
> nie wiadomo jakich warunków, a nowa produkcja jest stosunkowo mała ze
> względu na znikome zapotrzebowanie na tego typu nośniki? ;)

Pewnie magazynowanie to jedno, ale ja myślę, że po prostu oszczędzają
też na jakości kontroli i materiałów.

> Jeszcze chwila i z kupieniem dyskietki będzie taki sam problem jak ze
> zdobyciem nośnika ZIP, JAZ czy LS-120 - jedyne wyjście to śledzić aukcje
> na allegro, może nawet czasem ktoś sprzeda zafoliowany egzemplarz, który
> mu się gdzieś przechował. ;)

He he, bardzo prawdopodobne :) Inna sprawa, że faktycznie, po co komu
teraz wiele dyskietek... BTW w niektórych krajach czy zastosowaniach to
jednak ZIPy są raczej dość popularne.

--
Saiko Kila - UIN 223788653
"A kiedy ludzie zaczęli się mnożyć na ziemi, rodziły im się córki.