Dziwny dźwięk

Autor: p10tr3k <wwww_at_www.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 09:49:41 MET

Witam serdecznie...

Jaki element elektroniczny (za wyjątkiem głośnika, dysku twardego i
wentylatora) może generować dźwięk przypominający odgłos świerszcza. Od
czasu do czasu w ściśle określonych sytuacjach taki dźwięk wydobywa mi się z
jakiegoś podzespołu mojego kompa. Nie mogę tego wyłapać. Komp składałem
kilka dni temu i mam kilka dni na wymianę części, jeśli ten dźwięk oznacza
wadę techniczną. Wykluczyłem już dysk twardy, zasilacz, oraz wentylatorki.
Dźwięk ten nie jest przypadkowy i mogę go wzbudzić wykonując pewne operacje
w programie graficznym (FLASH). Co by mogło świadczyć, że to karta grafiki
(ASUS GF6800GT).

Czy ktoś z was wie co może generować ten dźwięk i czy może to świadczyć o
wadzie technicznej?

Bardzo proszę o pomoc.