Czy napewno jest dobrze?

Autor: Marek <lechm1_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 09:35:18 MET

Witam.
Przeczytałem ostatnio na jakiejs stronce o mojej płycie głównej i
zauważyłem tam coś na temat pamięci, mianowicie:
Rodzaj pamięci DDR400/DDR333/DDR266 ECC/non-ECC un-buffered DDR
i coś mnie tknęło żeby sprawdzić jakie kości mam w swoim komputerze.
Wiedziałem tylko, że mam 2xKingston 512. Po dokładniejszym sprawdzeniu
programem (chyba) CPUZ zauważyłem że jest tam napisane Kingston 512MBytes
PC3200 (200MHz).
Powiedzcie czy to nie przeszkadza, że mam takie pamięci gdy w opisie płyty
są tylko DDR400/DDR333/DDR266 ??
Pozdrawiam, Marek.

--
GG: 1283104