Re: Karty dźwiękowe i wsp. Szumów

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 08:48:45 MET

> Nie demonizujmy tak MP3 - proprawnie skodowany, z dobrego zrodla, z
> odpowiednim bitrate'm jest wiecej niz dobry z punktu widzenia jakosci
> normalnego ucha... - wiem ze modnie jest narzekac na mp3 ale bez przesady

Ależ nie demonizuję. Jakość dobrze nagranej kasety magnetofonowej z Dolby C
też jest (była) bardzo dobra z punktu widzenia typowego ucha. Pozwoliłem
sobie jednak na krytykę praktyk sklepów internetowych, które sprzedają za
nie tak małe pieniądze pojedyńcze piosenki właśnie w formacie MP3 - i to o
całkiem przeciętnych parametrach. To taki mały off-topic.

Pozdrawiam
MN