Diagnoza?

Autor: Selth <selth_at_usun.to.op.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 08:22:12 MET

Może ktoś mi coś doradzi.
Włączyłem komputer i po godzienie wyłączył się. I jak łatwo się domyśleć
nie chce się włączyć.

Zasilacz sprawdziłem zwierając zielony i czarny, wentylator zaczął szumieć.
Mając podłączone tylko płytę główną i procesor, zasilacz startuje, wiatrak
na procesorze działa i nic się nie wyświetla na monitorze (karta graficzna
jest sprawna - sprawdzona na innym komputerze).
Podłączyłem procesor do innego komputera i zaczął być ciepły, ale komputer
się nie włączył (nie kasowałem CMOSu)
Podłączyłem inny procesor do płyty i nie wystartowała.
Pamięć RAM sprawdziłem na innym kompie i jest sprawna.
Nie ma oznak spalenie nic nie śmierdziało kondensatory nie są wybrzuszone.

Płyta ASUS P4B533 na intelu
Celeron 1,8 GHz

Może macie jakiś pomysł?

--