Re: Hercules 3d Prophet 9100 - wentylator siadl :(

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 00:05:05 MET

Użytkownik "Romeq" napisał w wiadomości ...
> Użytkownik "botanix" <botanix@master.pl> napisał w wiadomości
>
> Heh, stosowalem CX-80. Wentylator chodzi, ale ile pochodzi? Czy za miesiac
> nie bede mial problemu? Bo juz tak smarowalem wentylator od zasilacza
> starego - skonczylo sie na kupnie nowego;)

Zdecydowanie jednak polecam WD-40 jest według mnie trochę
gęstszy."Naprawiałem" tak wentylatory do obudowy( 7 letnie ekstremalnie
zajechane i zakurzone, objawy takie jak w Twoim przypadku ) i chodzą po tym
zabiegu już od ponad półtora roku bez żadnego zgrzytu. Zdecydowanie bardziej
opłaca się raz na pół roku pśiknąć WD-40 niż kupywać nowy.
Pozdrawiam