Re: Dysk 300GB i windows 2000

Autor: Romeq <romeq_WYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 20:53:35 MET

Użytkownik "Andrzej" <aolech@vp.pl> napisał w wiadomości
news:dv9g35$jlp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A tak z czystej ciekawości zapytam...
> Jak wygląda instalacja win2000 na takim dysku?
> Czy to jest mozliwe
> i czy np. WinXP "widzi" taki dysk bez zadnego SP?

Szczerze powiem, nie wiem, bo nie mam az tak duzego dysku:) Kiedys czytalem,
ze w2k moze widziec nawet wiecej niz 128 GB, ale wtedy potrafi nadpisac dane
na dane i jest problem;) AFAK XP widzi juz wieksze dyski ( nie wiem czy
potrzeba SP jakiegos - pogooglaj;) ), ale ja tam wole W2K...

Pozdrawiam,

Robert