Re: Tunery satelitarne [pytanie]

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 18:58:32 MET

"Odi" <arekodiNOSPAM@interia.pl> wrote in message
news:dv94g5$9v6$1@inews.gazeta.pl...

> No w sumie logiczny tok rozumowania ale w takim razie polec mi prosze
> jakis model. Szczerze powiem, ze nie znalazlem nic na USB obslugującego
> DVB-S2.

Bo nie ma... to technologia ktora jest nowa... tak naprawde w 2005 opisano
to jako standard, pod koniec 2005 pojaiwaja sie pierwsze scalaki realizuajce
funkcje domodulatorow, teraz mamy marzec 2006 - przypuszczam ze pierwszem
odele z DVB-S2 zaczna sie poajwiac za ok kwartal czyli powiedzmy w czerwcu -
jak Cie nic nie gryzie do tego czasu to dalbym sobie na wstrzymanie...
pewnei przed mistrostwami swiata w neimczech beda chcieli wypuscic takie
tunery - zwazywszy na fakt ze czesc transmisji bedzie wlasnie robiona na
DVB-S2...
Jesli amsz za duzo kasy to kupuj dzis DVB-S, jesli jednak wolabys dokonac
bardziej przyszlosciwoego zakupu to warto sie wstrzymac...