Re: szlifowanie radiatora

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 16:33:24 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Marx*, która zaskrzeczała:
> radiatora od proca mam dosyc chropowaty i wyszlifowalem go. Teraz sie
> zastanawiam, czy takie szlifowanie ma sens? Czytajac peceta nie
> zauwazylem aby ktos dawal taka porade,

Kiedyś dawano częściej, ale teraz jest pod tym względem lepiej.

> wiec albo jest to bez sensu, albo inne radiatory sa po prostu gladkie
> i nie wymagaja szlifowania...?

Są takie w których nie ma to większego znaczenia. Ja tego, którego
akurat używam musiałem szlifować czterema papierami po kolei, tak był
badziewnie zrobiony (speeze). Co prawda można szczeliny i występy
uzupełnić pastą ale chodzi o to żeby tej pasty było jak najmniej.

--
Saiko Kila - UIN 223788653
"Chwałą Bożą - rzecz taić, chwałą królów - rzecz badać" (Prz 25,2)