Re: szlifowanie radiatora

Autor: D. <pipeman_at_maupa@o2.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 16:27:14 MET

"Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message
news:dv90m3$mj0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jakis czas temu przy zmianie plyty glownej zauwazylem iz spod radiatora
> od proca mam dosyc chropowaty i wyszlifowalem go. Teraz sie zastanawiam,
> czy takie szlifowanie ma sens? Czytajac peceta nie zauwazylem aby ktos
> dawal taka porade, wiec albo jest to bez sensu, albo inne radiatory sa
> po prostu gladkie i nie wymagaja szlifowania...?
> Marx

Powiem tak. Może nie wyglądają chropowato dla osoby która nie widziała jak
można wypolerować radiator.
Ja wiem że mi również wydawało sie że nie muszę tego robić (mam jakiegoś TT
całego z miedzi) ale na przekór zrobiłem to. Zyskałem 2-3 stopnie mniej.
Drugi radiator, jakiś tani aluminiowy u kumpla nie chciał "działać". po
wypolerowaniu nagle zyskał nowe dla siebie dotąd nie znane właściwości
chodzące.
I jeśli ktoś mówi że ma być lustro to ma być.;-)

--
Pozdrawiam
D.