win2003/xp i okreslanie praw uzytkownikow

Autor: kinde <kinde_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 14:39:29 MET

Witam
Nie zagłebiając się w szczegóły - chciałbym w windowsie xp/2003 założyć
nowego użytkownika, temu użytkownikowi (i TYLKO jemu):
a) zabronić korzystania z panelu sterownia,
b) zabronić restartować kompa

Służy chyba do tego gpedit.msc ale udaje mi się tylko zmieniać globalne
ustawienia.
Co w przypadku większej ilości użytkowników, którym chcę nadać określone
prawa, zakładanie grup w XP jest możliwe ale jak definiować prawa w nich
obowiązujące?

--
pozdrawiam
kinde