Re: Nagrywarka i problem z nagrywaniem

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 14:04:11 MET

> mam nagrywarkę Lite-on 1633S

Oddaj na gwarancji, powinni wymienić od ręki. Modele 1633S i 1653S były
BARDZO awaryjne i LiteON wymieniał je (ja czekałem tylko tydzień) na
nowsze modele (dostałem 1673S za 33S) od ręki.
Raczej nie powinni robić trudności, chociaż szkoda, że nie uszkodziła ci
się bardziej. Jeśli nie zdążysz do końca gwarancji możesz mieć problem,
bo niestety ta nagrywarka raczej długo nie wytrzyma. :)