Problem z drukarką HP1100

Autor: mj <mj_at_nomail.com>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 10:19:08 MET

Mam pewien problem z drukraką HP 1100. Otóż drukarka ta od jakiegoś czasu
zaczęła drukować tekst hmm jakby to powiedzieć rozmyty, nieostry. Tzn. można
odczytać ten tekst, ale np. oficjalnego pisma raczej nikomu z takim
wydrukiem nie dam.
Wyminiłem toner, bo myślałem, że to z nim jest problem, ale nie to nie
pomogło. Co w niej się zespsuło? Ile kosztuje naprawa? I czy można samemu
podjąć się naprawy ww. sprzętu? Ewentulanie jaką firmę polecacie?