Widescreen 19" LCD - jaki i gdzie?

Autor: skrzypas <skrzypas_at_tlen.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 23:44:36 MET

Przymierzam sie powoli do zmiany monitora. Chciałbym kupic cos do 2200 PLN -
koniecznie widescreen.
Z tego co szukałem to calkiem przyzwoicie prezentują sie modele Samsunga -
SM 740MW i SM 940MW - oba z tunerem TV. Róznica w cenie to 10 złotych na
korzyść oczywiscie 19" - ale jedyną rzeczą jaka mnie odstrasza od tych
monitorów to wbudowane głośniki. Na tym akurat mi nie zależy. Poradzcie mi,
proszę - jakie jeszcze modele brać pod uwagę? Cos z Samsunga, Della albo
Nec'a.

S.