USB Mass Storage Device

Autor: rork <dzierzy_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 19:16:05 MET

Witam,
nabyłem jakiś czas temu czytnik kart. jakiś no name to jest,
wszystkie informacje na tym czymś to:
All in 1 card reader/writer + info o zgodności ze standardem usb 2.0
na kompie w pracy ( winxp ) urządzenie zostało poprawnie rozpoznane i
zainstalowane a na drugim kompie w domu ( rowniez winxp ) niestety
urzadzenie nie jest rozpoznawane. oba kompy mają dostęp do internetu.
na tym kompie na którym urządzenie działa poprawnie widnieje ono
jako USB Mass Storage Device, sterownik microsoftu. nie wiem czy ta
grupa jest odpowiednia na tego typu problemy, jesli nie prosilbym o
pokierowanie odpowiednie...
pozdr
rork