niedziałający komputer

Autor: <-=R_at_mzes=->
Data: Tue 14 Mar 2006 - 19:06:03 MET

Witam grupowowiczów.

Mam mały problem z komputerem, spaliło się coś i chce zasięgnąć opinii
zanim zacze znowu w moje pudełko inwestować. Może ktoś bedzie wiedział co to
się spaliło.

Zaczęło to się tak oglądałem film na DVD wcisnąłem pauze i odszedłem od
kompa na kilka minut. Po powrocie na ekranie były zielone paski od góry do
dołu było ich kiklanaście, no to w panice zresetowałem komputer i jak się
zaczął uruchamiać to coraz więcej się pasków pokazało i już były
nieregularne jeszcze można było zauważyć logo startowe win xp. Po trzecim
restarcie juz tylko były kolorowe paski i nic więcej a po kolejnym restarcie
martwa czerń zero odzewu. Monitor nie odpowiadał.

Co zauważyłem
1. Monitor po odłączeniu pokazywał brak sygnału (co według mnie wskazuje na
poprawność działania monitora, po podłączeniu do innego kompa działa
dobrze)
2. Karta graficzna z mojego komputera przełożenia została do komputera na
100% sprawnego i się okazało ze nie działała
3. Włożyłem kartę graficzną na 100% sprawną do mojego komputera i nie działa
a na innym kompie działa.
4. Procesor ma taki fioletowy kolor i ukruszony górny róg tak z 1-2 mm (jak
go zakładałem był cały) nie był przetaktowany!!

Mam
płyta główna ECS K7VTA3 ver.6.0
procesor AMD Duron 1200 Mhz
ram GOODRAM 512 MB pc400 (fsb 100 tak jak procesor)
karta graf GF 2 mx400 64Mb
zasilacz 400 W
naped dvd-rw 1 sztuka i cd-rw 1 sztuka

Pytania.
Co mogło się sfajczyć oprócz karty grafiki??
Czy według was grupowczów płyta mogła się sfajczyć??
Rdzeń tego durona jaki powinien mieć kolor??