Tunery satelitarne [pytanie]

Autor: Odi <arekodiNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 18:13:18 MET

Witam grupowiczów,
jestem nowy na grupie (piszę pierwszy raz choc czytuje juz od pewnego
czasu). Mam nadzieje, ze wybralem dobrą grupe do zadania nurtujacego mnie
pytania. Zamierzam kupic tuner satelitarny na USB (do laptopa) i w zasadzie
nie wiem, na co sie zdecydowac. Kwota zakupu to max 400zl. Upatrzylem sobie
w tej cenie nastepujace modele:
1) TwinHan model VisionPlus 7021
2) TechniSat model SkyStar
3) Pinnacle PCTV 400e

Nie za bardzo znam sie na tego typu rzeczach wiec nie wiem na co zwracac
uwage-z checia poczytam opinie. Jesli w/g Was jakis inny model (ktorego nie
wymienilem) jest godny uwagi-prosze napisac. Jedyne ograniczenia to max
400zł (za nowy) i złącze USB.

Z góry dziekuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,
Odi