Po czym poznac, ze grafa sie przegrzewa?

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 17:16:35 MET

Witam :)
Zgodnie z sugestia wymienilem cooler na radiator Zalmana, ale mam
watpliwosci czy:
1. Na pewno sam radiator wystarczy
2. Czy nalozylem wystarczajaco duzo pasty termoprzewodzacej (cienka
warstwa, rozprowadzane patyczkiem do uszu)

W zwiazku z tym mam pytanie - po czym poznac, ze karta graficzna sie
przegrzewa? Bo chyba od razu sie nie spali, prawda? :)
Jakies zwiechy/restarty, czy moze konkretniejsze objawy (artefakty?).
A moze jest sposob zeby monitorowac temperature GPU.

--
PaRaGaS                  /\/\           http://www.last.fm/user/PaRaGaS
gg: 1184355            =(~.~=)                 www.paragas.glt.pl