Re: P³yta pod "starego" athlona i sempron64?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 13:36:58 MET

Dnia Tue, 14 Mar 2006 01:10:36 +0100, Czajson napisa³(a):
> U¿ytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Akurat te które poda³em nie maj± PCIe. Z PCIe s± Gigabyte K8NE i ASUS K8N4-E

No tak - potem to zauwa¿y³em :)

> Za parê lat AGP bêdzie produktem niszowym wiêc i tak bêdziesz musia³ kupiæ
> PCIe.

To wiem - natomiast samej karty i tak nie bêdê zmienia³ przez najbli¿sze 2-3
lata. Inna sprawa ¿e ta któr± chcia³em kupiæ w³a¶nie posz³a na licytacji -
wiêc i tak po ptokach :)

> Nie ma SATA-II ale to niczego nie zmienia. Zak³ada sie w sysku zworkê
> uaktywniaj±c± tryb SATA-I i po k³opocie.

W sumie to nawet bym chcia³ by ten dysk (przy tej cenie) traci³ na
wydajno¶ci z powodu szyny 150MB/s :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
"Pogl±dy polityczne maj± takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"