Re: 3COM 3c905c-tx-m - dziwny problem

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 09:47:04 MET

> (ciap)
> może taki niejawny konflikt zasobów (niekoniecznie przerwań),
> winda sobie z tym radzi, do chwili gdy ....
>
> przestaje sobie radzić
>
> BTW do tej sieciówki nie ma czasem programu konfiguracyjnego,
> pozwalającego ustawić na sztywno zasoby, bądź uczynić ją plugendplay

Jest program, nazywa się 3c905cfg albo jakoś podobnie. Działa tylko
spod dosa. Kiedyś miałem specjalną dyskietkę startującą z tym
programem uruchamianym automatycznie. Można ustawić zasoby.
Te karty (bardzo dobre zresztą) czasem się psują w dziwny sposób.
Miałem taki przypadek, że gdy jeden konkretny komputer X nie był
włączony to nie działała sieć w obrębie przełącznika - gdy komputer X
był włączony to wszystko chodziło dobrze (również na tym komputerze).
Wymiana karty pomogła.

Poza tym sprzawdź, czy konstrukcja karty nie przeszkadza w odpowiednio
głębokim włożeniu karty w slot.

--
Józef