Re: Wplyw karty graficznej na wyswietlanie LCD [czcionka]

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 08:35:05 MET

Johnny_Chill wrote:

> Nie, a jak sie to robi? ;-)

Już ktoś wspominał - poszukaj w menu OSD funkcji automatycznego
dopasowywania sygnalu wejsciowego. Moze to byc ikonka, nazwa zwiazana z
faza - roznie. Nie mam soniaka, tez nie wiem jaki model. Po prostu
sprawdz - to zazwyczaj dziecinnie proste ;)

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/