Re: Creative Webcam Live

Autor: zwi <zwi_at_poczta.fm>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 07:44:12 MET

Mialem LIVE!, teraz mam LIVE Ultra z CCD.
Nie powiem kamery bardzo dobre.
Ale zaproponuje Ci cos zupelnie innego.
Wczoraj ja instalowalem znajomemu, jak zobaczylem jakosc obrazu to spadlem z
krzesla.
Pluje sobie teraz w brode ze wydalem 293pln na kamere.
Instalowalem SLEH 00031.
Zaznaczam ze aukcja nie jest moja ani tez moich znajomych.

http://www.allegro.pl/item90656164_oryginalna_kamera_eyetoy_nowa_z_gwarancja.html
http://www.konsola.pl/hardware.php?art_id=205