notebooki optimusa?

Autor: moomin <maszbanana_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 23:36:26 MET

witam

rozwazam mozliwosc zakupu ktoregos z dwoch modeli optimusa:

(raczej) tego: http://www.optimus.pl/index.php?pageid=78,produkt,354 lub
tego: http://www.optimus.pl/index.php?pageid=79,produkt,356 .

tak naprawde do glowy by mi nie przyszlo zeby kupowac optimusa ale dzisiaj
nieco przez przypadek obejrzalem dosc dokladnie oba komputerki i naprawde za
taka cene (4000) takiej wielkosci (mniejszy 12" 1.9 kg) i z niezlymi w sumie
parametrami to nie widzialem...

zalezy mi bardzo na tym zeby lap byl PRZENOSNY a nie jak to ostatnio w
modzie 15.4 albo 17"... dlatego ta 12" bardzo mi sie spodobala. a ze
optimus.... no wlasnie w sumie nigdy nie slyszalem zlego nic o tej firmie
wiec moze zaryzykowac. daja dwa lata gwarancji...moze sie nie popsuje?

zalezy mi glownie na opiniach uzytkownikow, ktorzy zetkneli sie z tym (lub
podobnym) sprzetem. darujcie sobie prosze odpowiedzie w stylu "optimus nie
bo nie" albo "optimus to nie bo to siedlisko wszelkiego zla i szatana" :>

pzdr,
m.