Re: Athlon 2000 - OC

Autor: ttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 23:07:14 MET

Budzik wrote:
> zastanawiam sie czy jezeli podniose fsbale jednoczesnie nie podniose
> "lacznego" taktowania (bo zmniejsze mnoznik) to czy mocno bede musiał
> podniesc napiecie? Wie mze to troche wrózenie z fusów ale ciekaw
> jestem
> waszych doswiadczen
> Na moim procku jest w tej chwili ok. 50 C.
u mnie z 133 do 200 mhz, musialem podniesc napiecie o 0,2v, obnizajac
mnoznik z 12,5 na 10,5 co dawalo lacznie 2100 mhz
ale to zalezy od procesora, serii itp itd. raczej nie jest to regula.

--
[Abit nF7s+nB47J] [aMdXP-m 1.6@227x10 1,75v] [2x512ddr twinMOS 2,5 3 3 9]
[2xmAxtor 80gB] [enliGht 350w] [ultra 5ilence]