Re: Athlon 2000 - OC

Autor: ttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 22:09:39 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:13032006.633A39C1@budzik61.poznan.pl...
> czy jest odblokowany mnoznik to nawet nie wiem - sprawdze empirycznie
> jezeli chodzi o kontrolowanie temperatury to jestem tego swiadomy -
> odpowiednie limity sa ustawione w biosie
> jak sie nie da bez podnoszenia voltage to moze byc nawet 8 * 200 byleby
> szyna była 200. W takim układzie taktowanie bedzie nizsze niz obecnie -
czy
> to moze oznaczac ze temperatura bedzie mniejsza czy jednak tak znaczne
> podniesienie szyny daznac o sobie?
> Pamieci - Kingmax 3200 400mhz
> Zasilacz Chieftec 360W.

czy temperatura wzrosnie drastycznie, ciezko mi powiedziec, bo nie pamietam
jaka byla temp. na szynie 133:P
u mnie tak jak w sigu pisze, przy magistrali 227 w stresie mam okolo 45
stopni na piecu, w idle 38, a graniczna temp. proca u mnie to 100 stopni C,
takze jeszcze daleko. to zalezy o ile podniesiesz napiecie na cpu w stosunku
do standardowego, bo jesli chcesz uzyskac 200 na fsb bez tego sie nie
obejdzie.
jesli masz jakies pytania jeszcze to pisz

--
[Abit nF7s+nB47J] [aMdXP-m 1.6@227x10 1,75v] [2x512ddr twinMOS 2,5 3 3 9]
[2xmAxtor 80gB] [enliGht 350w] [ultra 5ilence]