Jak się sprawdza x1600pro pod AGP?

Autor: Miszka <brandzik_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 21:55:51 MET

     Witam.

    . Zdecydowałem się kupić x1600pro pod AGP. Moje pytanie, jak sprawdza
się w graniu to GPU? Moja karta to przestarzały Ti4200 i już (właściwie to
od dawna) nie wyrabia przy najnowszych tytułach. Nie jestem wymagającym
graczem, jeśli da się płynnie pograć na 1024x768, przy high efektach i
wyłączonych Anizo, AA to biorę. Chyba, że karta dostaje czkawki w takim
trybie to biorę sprawdzonego 6600GT i kończę z tym dylematem. Chociaż szkoda
mi rezygnować z Ati, ze względu na świetne parametry obrazu wyświetlane
przez karty oparte o układy Radeona. Chyba, że ktoś wie coś na temat
pojawienia się x1600xt pod AGP, to może jeszcze się wstrzymam z kupnem.

    Pozdrawiam,
    Miszka.