Re: Problem z kompem.

Autor: Marek <lechm1_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 14:48:05 MET

> No to masz przyczynê mulenia.
>
> Prze³±czanie na PIO to najczê¶ciej efekt uszkodzonych
> kabli lub z³ego pod³±czenia urz±dzeñ.
Jesli o to chodzi to chyba masz racje. Mam jeden dysk wymienny ale
pod³±czam go i od³±czam bez kieszeni. I w momencie kiedy pod³±czam go do
komputera to ten ma problem z zobaczeniem go. dopiero po ruszaniu kablami
jest ok. Ale z drugiej strony na innych komputerach (jesli chodzi o
kopiowanie) problem jest taki sam (mala predkosc kopiowania). Kiedys na
tych "innych" komputerach predkosc kopiowania byla normalna - powy¿ej
16.000kb/s

> Zak³adam, ¿e nic absolutnie nie podkrêca³e¶.
Problem byl od dawna (w sumie to nawet nie wiem czego sie wczesniej nie
odezwalem) a jesli chodzi o podkrecanie to niedawno przerobilem tylko karte
graf (tzn. bios) na 9600. nic wiecej nie ruszalem bo nie znam sie na tym
tak bardzo.

Ogólnie to internet mam tylko w pracy a pracujê do 15. Tak¿e kolejne posty
przeczytam, jutro rano. Pozdrawiam i dziêkujê za zainteresowanie, Marek.