Re: Problem z kompem.

Autor: Marek <lechm1_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 14:28:45 MET

> Kopiowania między czym a czym?
ogolnie. miedzy partycjami, miedzy dyskami, na tym samym dysku. obojetne.

> DMA dla dysków włączone?
tu mam problem. bo jak ustawiam na dma to ten po restarcie wraca do PIO
(chyba tak to sie nazywalo)

> Antywirusa brak?
antywirus jest ale od niedawna. problem trwa juz dluzej.

> To raczej nie ma nic wspólnego z wydajnością, a z chło-
> dzeniem obudowy :)
tak, ale to dziwne. u kolegi na slabszym sprzecie (odrobine) :) przy tych
samych grach nic sie nie dzieje i gry chodza plynniej.

A co do ustawien Dialoga to ustawilem cos i nie wiem czy juz jest w
porzadku.