Re: zestaw - ocena

Autor: Tmi <dyskutant_at_vp.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 14:09:33 MET

Bicu napisał(a):
> Użytkownik "Tmi" <dyskutant@vp.pl> napisał w wiadomości

> Ale do czego ma ten komp sluzyc? Bo te komponenty ktore proponujesz nie sa z
> "az takiej niskiej polki" jak bys sugerowal.

Przez "niską półkę" rozumiem produkty, ktore cechuje wysoka jakosc, ale
niska cena z uwagi na to ze produkt BYL drogi rok temu, a teraz mimo
swietnej jakosci drogi juz nie jest bo dawno przestal byc nowoscią,
więcej - powoli znika z półek sklepowych. Innymi slowy chce kupić
komputer, ktory rok temu bylby wydajny i zlozony z super komponentow i
niestety drogi, ale teraz jest tylko zlozony z superkomponentow, jest w
miare wydajny, i juz niedrogi.

Komputer bedzie uzywany do stosunkowo prostych prac graficznych, wiec
nie bedzie skladu plikow po 200mega, raczej malo giercowaina, za to duzo
uzywania i bardzo zalezy mi na PEWNOSCI I JAKOSCI.

T.