Problem z kompem.

Autor: Marek <lechm1_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 13:36:59 MET

Witam, problem dotyczy zmulania komputera (chodzi nie tak jakbym tego
chcial). Powiem moze o co chce zapytac. Taka zmule z kompem mam od jakiegos
czasu i chodzi o to ze ostatnio wycztytalem w instrukcji plyty glownej ze
najpierw trzeba zainstalowac directx a potem dopiero NVIDIA Chipset Driver
- ja robilem odwrotnie. Czy jest mozliwe zeby to bylo przyczyna
spowolnienia komputera? Za pomoc dziekuje, pozdrawiam, Marek.