Acer 5021 - problem (klawiatura?)

Autor: Blazej Cielinski <blazej.cielinski_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 13:32:51 MET

Witam,

mam taki dosc dziwny problem z tym sprzetem - wyglada cos jakby
sie blokowala klawiatura.

Objawia sie to w grach (przynajmniej gdzie indziej nie zauwazylem) i
polega na tym, ze np. w HL tak jakby caly czas wcisniete bylo
patrzenie w dól. Z kolei w Spec Ops: War on Terror tak jakby caly
czas wcisnieta byla strzalka w prawo.

To najczesciej pojawia sie nie od poczatku, tylko od jakiegos
momentu w czasie gry.

Szukalem w sieci, ale niestety nie udalo mi sie nic znalezc.

Pozdrawia i z góry dzieki.

Blazej