Re: drukarka HP - problem z instalacja

Autor: Tom <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 05:48:32 MET

> Najpierw podłączyłeś drukarkę? To teraz kombinuj i odkręcaj, bo najpierw
> się instaluje sterowniki, inaczej są problemy niemożliwe z tym...
> Zresztą to NTG - idź na odpowiednią grupę.

Witam
tego to nie wiem, nie bylo mnie przy rozpakowaniu i pierwszych probach,
Ale mnie zastanawia jeden fakt.,
skopiowalem na lapku cala plyte od HP na PenDrive, bez problemu, proba
kopiowania na HDD lapka bez problemu
ale TYLKO skopiowac, nie instalowac, proba skopiowania tej plyty z PenDrive,
sie konczy tym samym problem - Data error ( Cyclic Redundancy check), co
podczas proby instalacji softu

Tomek