Re: Zwiechy.. :/

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 01:43:22 MET

Dnia 2006-03-13 01:32:10, encja *Paweł Hajdys* wymodziła przez port 119
co następuje:

[...]

> Ma znaczenie to, by zasilacz był markowy a nie noname??
>
> Bo widzę, że tu jest tylko 10 W różnicy...

Ma *zasadnicze* znaczenie.
Zwłaszcza, że problem, który opisujesz, wskazuje dość jednoznacznie na
winowajcę. Grafa podczas przetwarzania danych pobiera znaczne ilości
prądu, a słaby zasilacz - kiedy urządzenia ostro pobierają prąd -
reaguje spadkiem napięć. To może być zawieszania karty grafiki.
Radeony, te nieco starsze (królował tu słynny 8500), są bardzo wrażliwe
na wahania napięcia, i wymagają naprawdę stabilnego zasilania.

Pytanie noname, czy nie noname, w przypadku zasilaczy to sprawa bardzo
istotna. Poszukaj w archiwum - znajdziesz masę wątków na ten temat. Ale
uwierz mi - 350W noname, nie ma 350W. Zwłaszcza jeśli to Megabajt,
Emiter, Deer, czy inny Codegen....

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]