komputer zawiesza się

Autor: totus <totus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 23:55:52 MET

Witam Grupę
Tak wiem, objaw trywialny, ale w sieci jednak nic nie znalazłem i dlatego
proszę o pomoc. Komputer składa się z mint k7vt2+duron
1100+2xdysk+dvd+64+256MBsdram+zasilacz 350W. Zawiesza się gdy zadanie jakie
wykonuje potrzebuje dużo procesora. Temperatura na procesorze pokazywana,
tuż przed zamarznięciem, przez program ksensors to 52 stopnie. Komputer
jest obsługiwany przez GNU/Linux+Debian+KDE. Każde zadanie można
przepchnąć, jeżeli temperaturę jednostki obniży się poniżej 50 stopni i uda
się ją na tym poziomie utrzymać. Ale przecież 52 stopnie to nie jest
temperatura wygórowana. Specyfikacja tego procesora podaje, że może
wytrzymać 90. Mój wniosek jest taki, że wraz ze wzrostem temperatury,
któryś z komponentów traci swoje cenne właściwości. I tu jest moje pytanie.
Od czego zacząć? Na co zwrócić uwagę? Organoleptycznie wszystko wygląda
dobrze. Kondensatory wyglądają dobrze, nic nie jest przysmarzone. Zimne
luty chyba nie wchodzą w grę, bo ujawniają się gdy jest zimno i wszystko
się kurczy, a nie gdy jest ciepło. Boardzo proszę o jakąś pomoc.
Pozdrawiam
Andrzej