Zwiechy.. :/

Autor: Paweł Hajdys <phajdys.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 22:20:29 MET

Witam!

Mam problem z pecetem. Podczas gier FPP, a zatem dość ostro korzystających z
grafy (Radeon 9600 SE), wysypują się problemy.

Przy Wolfenstein ET - komp się resetuje, ewentualnie wychodzi z gry i raczy
mnie komunikatami:
"VPU Recover zresetował akcelerator graficzny, ponieważ nie odpowiadał on na
polecenia sterownika ekranowego"
ewentualnie:
"Sygnatura błędu:
   AppName: et.exe AppVer: 0.0.0.0. ModName: cgame_mp_x86.dll
   ModVer: 0.0.0.0. Offset: 0009d3f7"

Obecnie gdy gram w Medal of Honor Pacyfic Assault lub Call of Duty 2 to albo
wychodzi z gry, albo się zwiesza (niebieski ekran w rodzielczości chyba 300
na 200 :/) albo się resetuje.

Czasami też niby znajduje urządzenie USB nieznane - zarówno dla niego jak i
dla mnie.

Czy ktoś wie w czym diabeł tkwi??

Pozdrawiam
Paweł

PS: na marginesie - czy ktoś wie czemu służy programi zainstalowany "Enable
S3 for USB Device" bo mam cuś takiego i nie wiem po co to jest i czy można to
wywalić...