Padl i juz nie wstal. Dlaczego?

Autor: Qgar <qgar_at_interia.USUNpl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 21:11:34 MET

Witam!
Od pewnego czasu zaczalem miec problemy z serwerkiem
(stary PC z Celeronem 300, 128MB itd.). Co pewien czas zaczely
mu sie zdarzac samoczynne wylaczenia, az pewnego dnia jak sie
wylaczyl, to juz nie wstal wiecej.
Co na pewno padlo, to zasilacz, bo po podmianie na inny,
komputer wstal, tzn. kreci sie wiatrak na procku, dysk sie
obraca, diody rowniez reaguja na prace dysku, w cd tez sie
zapala kontrolka tak jak podczas POSTu, ale niestety obraz sie
zaden nie pojawia na monitorze.
Co ciekawe po wyjeciu karty graficznej czy pamieci, plyta
 wogole nie pipczy, tak jak powinna.
Co moze byc jeszcze uszkodzone w tym komputerku? Tak w
przyblizeniu, bo na podstawie powyzszych informacji raczaj
chyba nie jest mozliwe okreslenie dokladnie co. Ale czy wina
lezy po stronie plyty glownej tylko? Czy raczej moge sie
spodziewac, ze karta graficzna tez jest niesprawna?
O ile jednak predzej czy pozniej uda mi sie sprawdzic
poszczegolne elementy, jak znajde zastepcze, to bardziej mnie
ciekawi, co moglo byc przyczyna padniecia kompa. Chodzi mi o te
samoczynne wylaczenia? Czego objawem one mogly byc?

Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi
Qgar
qgarATinteriaDOTpl