ati radeon 9550 VIVO czy nie VIVO - co mi sprzedali ?

Autor: bogiebog <nospam93924_at_yahoo.com>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 20:41:51 MET

Witam
w/g faktury mam radeon 9550 VIVO,
wsio przyszlo w szarym pudelku, karta + przejsciowka composite=>svideo
pod XP, najnowsze sterowniki z ATI.com

chcialbym zgrac z video stare VHS kasety, podlaczylem wyjscie video
(RCA jack) na do przejsciowki i do karty

niestety zaden z programow video nie widzi urzadzenia do
przechwytywania
mam logitec webcam, ta kamere widza programiki do obrobki video,
(virtual dub)

VHS odtwarzacz wlaczony,
device manager nie widzi zadnego urzadzenia do przechwytywanie,
tylko pod karta graficzna widac "Radeon 9550" i "Radeon 9550 secondary"

zastanawiam siem czy aby mam dobra karte
czy aby mi mi nie sprzedali czystej 9550, bez VIVO

czy ktos z "pewna" radeon VIVO moglby mi powiedziec czy mam cos widziec
w managerze urzadzen ? co ?

jak to sprawdzic czy moja karta to jest VIVO czy nie VIVO ?

pozdrawiam
Bogdan