Re: p³yta pod P4

Autor: wiercipiêta <noppiks_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 20:25:00 MET

MiLX wrote:
> czy mog³by ktos mi doradzic jaka plyte GIGABYTE wybrac pod P4 (soket 775),

Wydajnosciowo czy ekonomicznie ?
Jezeli to pierwsze to GA-8I955X Royal.

> oraz jak wyglada sprawa z chlodzeniem tego procesora. Dosz³y mnie s³ychy ze
> P4 sie grzeje, nie wiem czy to prawda wiec chcialem prosic o opinie

Prawda owszem , sa gorace. Jednak na dobra sprawe niczym Ci to nie
"grozi" w przeciwienstwie do rownie goracych chipow AMD jeszcze do
niedawnych czasow.
Zaraz co prawda dostaniesz mnostwo innych rad oraz zaprzeczen ze tak nie
jest - budowanych na opinii obecnych CPU AMD z technologia notebookow±.

Wiekoszosc "klapkoocznych" userow AMD NIE CHCE pamietac urokow AMD z
tamtych (Socket A - szczegolnie ery Thunderbirda) czasow , twierdzac ze
wszyscy Ci ktorzy spalili/przegrzali AMD nie wykazali wystarczajc±
znajomoscia u¿ywania swojego sprzetu.

pozdr. Wiercipieta