Re: płyta pod P4

Autor: Irek Kisielewski <i.kisielewski_at_chello.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 19:04:12 MET

Użytkownik "MiLX" <xyz@op.df> napisał w wiadomości
news:dv18vh$esu$1@inews.gazeta.pl...
> czy mogłby ktos mi doradzic jaka plyte GIGABYTE wybrac pod P4 (soket 775),
> oraz jak wyglada sprawa z chlodzeniem tego procesora. Doszły mnie słychy
> ze P4 sie grzeje, nie wiem czy to prawda wiec chcialem prosic o opinie
> dziekuje i pozdrawiam
> MiLX

Bzdura !
Pracuje już od 1,5 roku na P 3,2 GHz, 1 GB RAM i nie zauważyłem by coś się
przegrzało!
Wiatrak fabryczny i żeberka też. Dodatkowo zamontowałem wiatrak w obudowie
by w lecie (a było ok 40 st.C minionego lata) poprawic chłodzenie.
Problemów nie było, pracował stabilnie.
Domyślam się że kolega "próbkuje" co powie grupa na pewien strzał
pt. "P4 się grzeje".

Pzdr

c_apitan@wp.pl