Problem ze skanerem Bearpaw 2448CU Pro

Autor: dd <dominobielsko.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 17:09:49 MET

Mam problem z tym skanerem - otóż skanując, często to urządzenie się zawiesza
(np. w połowie strony przestaje nagle skanowawać) i nie można nic zrobić
(dzieje się tak często, ale nie zawsze). Przy okazji wiesza się także program
obsługujący skaner. Żeby móc ponownie skanować muszę włączyć i wyłączyć
skaner. Czy możecie mi jakoś pomóc? Ta przypadłość tego skanera jest bardzo
irytująca i uniemożliwia poprawne skanowanie (często nie da się nawet
zeskanować jednej strony).

Pozdrawiam