LCD + winXP + Radeon 9600 Pro = problem no signal

Autor: marciner <marciner_at_ppoocczzttaa.oonneett.ppll>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 16:31:26 MET

Witam
Mam następujący problem:
po podłączeniu monitora LCD do kompa pojawia sie na ekranie komunikat "no
signal" i monitor wyłącza się. Po formacie dysku i nowej instalacji windy
komp kończy ładowanie na ekranie powitalnym windows i monitor wyłącza się.
Wcześniej (po nakładce win xp na 98) komp chodził dłużej, ok. pół godziny i
potem tez było "no signal" i monitor się wyłączał. Zmieniałem już chyba
wszystko co można, stery nowe, stare, od ati i omegi i nic, ciągle to samo.
Poprawki do windy też nic nie dają. Do biosu można normalnie wejść, widać
też komunikaty podczas ładowania systemu, problem pojawia się gdy winda
kończy ładowanie. Ewentualnie czasem się załaduje i pochodzi parę minut.
Grafa sparwdzona w innym kompie i jest ok.
Monitorek nie ma DVI, podłączony przez tradycyjne złącze.
Konfiguracja kompa:
Win XP + sp2 (z SP1 też był ten problem)
płyta gigabyte GA-7VT880
Kingston DDR 512 MB 400 MHz
Athlon XP 2200+
grafa Sapphire Radeon 9600 Pro 128 MB
zasilacz Enlight 300W

Brakuje już mi pomysłów co zmienić. Jedyny ratunek w szanownych
grupowiczach. Może ktoś z was spotkał się z takim problemem?
Pozdrawiam

=marciner=