Re: monitor samsung 710T - miga

Autor: vector <vector_at_krakoooow.kki.net.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 13:21:47 MET

miałem podobny problem z 757NF jak zmieniłem mieszkanie(!!!). W penym
momencie drżał cały obraz. Przyczyn nie znalazłem więc oddałem do
serwisu. Po dwóch dniach zadzwonił facet i zapytał:
- Co jest z tym monitorem?
- No skacze, drży mu obraz...
- Jak skacze jak chodzi jak żyleta?
- Jak to?
- No normalnie, nic mu nie jest... dobra, ja coś i tak muszę zrobić
więc poprawię panu balans bieli i odeślę.

Podejrzewałem zakłócenia radiowe (mam dupną antenę przed oknem) ale
to nie to. Problem leżał w zasilaniu! Ktoś spaprał instalację i w
momencie jak sią włącza pralka czy lodówka zaczynało drżeć.
Przeniosłem kompa z monitorem do drugiego pokoju i wszystko działa
jak należy....