Re: zanik napięcia w trakcie nagrywania DVD+R

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 13:27:09 MET

Adrian napisał(a):

> Po co Ci jakieś wyrafinowane testy?? Nero mówi OK, skopiuj wszystkie
> dane z płytki na dysk - jeśli uda się ją w całości odczytać to chyba
> wystarczający test prawda?

No tak, ale chciałem mieć jak największą pewność, zwłaszcza, że nie
widziałem wyniku weryfikacji. Pliki skopiowały się na dysk bez problemu,
żadnego komunikatu o błędzie CRC czy niemożliwości odczytania pliku z
innego powodu nie było, czyli mogę przyjąć, że płyta skończyła się
nagrywać i nagrała się prawidłowo?

# /George Orwell - Rok 1984/