Re: jak odblokować mini PCI notebooka HP nx6110

Autor: pex <grzebor_at_polbox.com>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 12:21:58 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <gnowak@wi.ps.pl.spam> napisał w wiadomości
news:dv0nmr$6sk$1@inews.gazeta.pl...

> To cienko szukasz stary. Google nie gryzie.
>
> http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?threadId=567021
>
> --

Szczerze mówiąc to już to widziałem ale trochę kiepsko u mnie z angielskim
szczególnie technicznym. Możesz mi w paru słowach streścić o co chodzi. Sam
to robiłeś?
a tak swoją drogą to straszne s...yństwo tak blokować BIOS. Kupiłem ten
model bo był jedyny w rozsądnej cenie z rozdzielczością matrycy 1400x1050.
(potrzebuję większej bo używam programów CAD i 1024x768 to dla mnie za
mało). Zasugerowałem się poza tym notatką, że wspiera technologię WIFI.
Owszem nawet ma przycisk na obudowie do uruchamiania sieci bezprzewodowej
tyle, że nie ma karty w środku. Nie chcę kupować kolejnego "dongla" - mam
już kilka i wkurza mnie wkładanie tego za każdym razem do USB, które to
porty są tylko 2 i do tego ustawione są jeden nad drugim tak, że trochę
grubsza wtyczka w jednym nie pozwala wetknąć niczego do drugiego portu. No
to się wyżaliłem ;-)
pex