Re: używany dysk 20GB, jaki warto kupić?

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 10:43:35 MET

On 12.03.2006 0:31, zlotowinfo wrote:
> potrzebowałbym 20gb dysku
> ekonomicznie zatem używany
> jakie modele dysków moglibyście polecić
>
> już wiem z doświadczenia że
> WD20BB, WD20AA to padactwo, przegrzewają się i wysypują
>
> może coś seagate'a, lub innej firmy nie wiem...
Sprawny dysk to podstawa wygodnej i bezpiecznej pracy. Należy "stanąć na
głowie", by kupić nowy, z trzyletnią gwarancją.
Jeżeli juz musisz kupować używany, szukaj oferty z najbliższej okolicy,
tak byś mógł przed zakupem przetestować.
Dysk musi być cichy (przy elastycznym zamocowaniu należy dotknąć go ręką
- czy nie wibruje), po wykonaniu operacji "Zero Fill" nie powinien
wykazywać uszkodzonych sektorów, można też odczytać zapisy SMART.
Zakup wysyłkowy, to loteria z małą szansą wygrania.

--
pozdrawiam
Sławek